I. Postanowienia Ogólne
Honeytherapy.pl/sklep to sklep internetowy, dostępny w domenie honeytherapy.pl, prowadzony przez Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. z siedzibą w Kleczy Dolnej: 34-124 Klecza Górna, Klecza Dolna przy ul. Miodowa 9, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001097320 oraz NIP: 551-261-80-42, z którą Klienci mogą się kontaktować pod następującym adresem mailowym: poczta@pasiekalyson.pl.
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym Honeytherapy.pl/sklep, zwanym dalej Klientem, a Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o., zwaną dalej Sprzedawcą.
Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w sklepie internetowym . Użyte w niniejszym regulaminie określenia Kupujący oraz Klient są synonimami.
Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. jest obowiązany zapoznać się z regulaminem.
II. Przedmiot Sprzedaży
Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego Honeytherapy.pl/sklep
Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Honeytherapy.pl/sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do oferowania produktów wyprzedażowych, które będą stosownie oznaczone i opisane.
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
Ceny wszystkich produktów prezentowanych na stronach WWW sklepu internetowego Honeytherapy.pl, wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki.
Sprzedawca dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych na stronach WWW sklepu internetowego Honeytherapy.pl/sklep.
Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
Akceptacja Klienta nie wyłącza prawa Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.
Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: Gospodarstwo Pasieczne Łysoń, 34-124 Klecza Górna, Klecza Dolna ul. Miodowa 9 lub elektronicznie na adres: poczta@honeytherapy.pl. W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.
III. Realizacja zamówienia
Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy). W tym celu należy dokonać rejestracji konta użytkownika na stronie internetowej Honeytherapy.pl/sklep/logowanie i dokonać akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu. Istnieje również możliwość dokonywania zakupu bez rejestracji.
Zarejestrowany użytkownik ma możliwość:
• dokonywania
zakupów w sklepie internetowym Honeytherapy.pl/sklep,
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika.
Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:
• realizacji umowy przez Sprzedającego,
• informowania o nowych produktach, usługach
oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy Honeytherapy.pl
• powinien zaakceptować postanowienia
Regulaminu sprzedaży sklepu internetowego Honeytherapy.pl,
• może wyrazić zgodę na otrzymywanie
informacji o promocjach i nowościach.
Podanie danych
osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, choć konieczne do
realizacji umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedającym. Klient ma prawo dostępu
do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
W celu zakupu
produktów w sklepie internetowym Honeytherapy.pl/sklep należy kliknąć wybrany produkt i dokonać
zamówienia.
Okres ważności
złożonego zamówienia wynosi 2 dni. W przypadku braku wpłaty (dotyczy zamówień
opłacanych z góry) po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie
anulowane.
IV. Dostawa
1. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Honeytherapy.pl/sklep realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. W przypadku
zamówienia z dostawą towaru poza granicę terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
proszę się kontaktować pod adresem mailowym poczta@hoenytherapy.pl
3. Zakupione produkty
są dostarczane zgodnie z wolą Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej
InPost, UPS lub Pocztą Polską.
4. Klient może także
odebrać zamówiony towar w jednym ze sklepów stacjonarnych należących do
Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. (lista sklepów dostępna jest pod
adresem: http://pasiekalyson.pl/sklepy
5. Koszt dostawy
zakupionych produktów jest wskazany na stronie:
https://honeytherapy.pl/sklep/dostawa/
6. Termin realizacji
umowy sprzedaży wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
7. W przypadku
dostarczenia przesyłki kurierem odbiór jej wymaga pisemnego pokwitowania. Z
chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru,
uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w
szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
V. Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Reklamacje z tytułu rękojmi:
2. Podstawa i
zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z
tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie
Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
3. Zawiadomienia o
wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: poczta@honeytharapy.pl lub
pisemnie na adres: 34-124 Klecza Górna, Klecza Dolna ul. Miodowa 9.
4. W powyższej
wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności
dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia
nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
5. Gdy jest to
niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na
adres:34-124 Klecza Górna, Klecza Dolna ul. Miodowa 9.
6. Sprzedawca
ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres
e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
7. W przypadku
reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie
14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
8. W związku z
reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru,
dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
9. Reklamacje
związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
10. Reklamacje
związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu
Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
poczta@honeytherapy.pl. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak
najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
Usługodawcę.
11. Rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni.
12. Odpowiedź
Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy
podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
VI. Prawo do odstąpienia od umowy
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby Honeytherapy.pl/sklep (wskazany w tytule I pkt 1 niniejszego Regulaminu). Honeytherapy.pl/sklep umożliwia złożenie oświadczenia także drogą elektroniczną na adres e-mail: poczta@honeytherapy.pl
2. Termin 14-dniowy,
liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie
przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż
przewoźnik.
3. Klient ponosi
odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z
niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania rzeczy.
4. Towar należy
odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie
później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.
5. Koszty
bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym
odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania
rzeczy ponosi Klient.