Chcesz zareklamować produkt? Nic prostszego!
Możesz to zrobić na wybrany przez Ciebie sposób:
SPOSÓB PIERWSZY
Opisz dokładnie przyczynę reklamacji i dołącz (jeśli go
posiadasz) numer zamówienia, zrób zdjęcia produktu, a następnie zamieść to w
mailu wysłanym do nas na adres: reklamacje@honeytherapy.pl lub biuro@honeytherapy.pl
SPOSÓB DRUGI
Wydrukuj dokument reklamacyjny, który możesz pobrać powyżej,
zapakuj zakupioną rzecz z wypełnionym formularzem, a następnie wyślij do nas na
adres:
Gospodarstwo Pasieczne Łysoń
Sp. z o.o.
ul. Miodowa 9
34-124 Klecza Górna
Odpowiedź od nas dostaniesz w czasie nie dłuższym niż 14 dni.
Chcesz zwrócić zakupiony produkt?
I. Prawo do
odstąpienia od umowy:
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie
14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy
wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie
ostatniego produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana
przez Państwa weszła w posiadanie ostatniego produktu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Sp. z o.o. Sp., ul. Miodowa 9, 34-124 Klecza Górna, biuro@honeytherapy.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
II. Skutki
odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu
wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu
dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez
nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia
od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych
sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji,
chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy
wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu
dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji ponosi Klient.
III. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w poniższych przypadkach:
Umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.